Πολιτική επιστροφών / ακυρώσεων

Επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές σε συγκεκριμένες περιπτώσεις. Αυτές είναι οι εξής:

  • Η περίπτωση κατά την οποία τα προϊόντα που έχετε λάβει έχουν κάποιο ελάττωμα ή είναι κακής ποιότητας με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της ΕΤΑΙΡΙΑΣ μας.
  • Η περίπτωση κατά την οποία η ΕΤΑΙΡΙΑΣ μας σας έστειλε λάθος προϊόντα και όχι αυτά που παραγγείλατε.
  • Θέλετε να ζητήσετε την αντικατάστασή του με άλλο μέγεθος ή άλλο προϊόν

Στις παραπάνω περιπτώσεις ο πελάτης μπορεί να επιστρέψει τα προϊόντα, αλλά αυτό θα πρέπει να γίνει εντός (7) εφτά ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής τους. Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση στην οποία παρελήφθησαν, πλήρη, χωρίς φθορές, στην συσκευασία τους, και τα καρτελάκια σήμανσης(Barcode) θα πρέπει να επιστρέφονται στην αρχική τους κατάσταση συνοδευόμενα από όλα τα έγγραφα και τα πρωτότυπα παραστατικά αγοράς. Σε περίπτωση που η επιστροφή δε γίνει μέσα στο χρονικό διάστημα που προβλέπεται ή δεν πληρούνται κάποιες από τις προϋποθέσεις επιστροφής, η ΕΤΑΙΡΙΑΣ μας έχει το δικαίωμα να μη δεχτεί πίσω τα προϊόντα και να μην προχωρήσει σε αντικατάστασή τους.

Στην περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος ή λάθος παραγγελίας τα έξοδα αποστολής τα επιβαρύνετε η ΕΤΑΙΡΙΑΣ μας

ΠΡΟΣΟΧΗ: Τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν εξολοκλήρου τον πελάτη σε περίπτωση που θέλει αντικατάστασή με άλλο μέγεθος ή άλλο προϊόν.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Για επιστροφή προϊόντων θα πρέπει πρώτα να επικοινωνείτε μαζί μας.

Ακύρωση μιας παραγγελίας μπορεί να γίνει πριν την ημερομηνία αποστολής της, από την επιχείρησή μας. Μπορεί να μας γνωστοποιηθεί μέσω e-mail steltpap@otenet.gr ή τηλέφωνο στο 2821050328